Beställt

Då va tapeten beställd :D Blev den vita <3<3
Lampan beställd, kommer bli så galet fint
Mattan hämtas idag
Sen är allt det stora klart och jag hoppas vi kommer kunna sätta upp det till helgen, om allt hunnit komma.

bb väskan, ojoj haha känner lite stress för jag är så oorganiserad, skrivit lista iallafall.
Tagit fram lite till den minsta som jag vill ska följa med.

Thats it.......
 
aja det klarar sig väl :P
 
Försöker lära Niclas hur han ska ta bilder haha, vi har ju knappt några från Matheo :( vilket gör ont i mig. Inte ens navelklippet, det minns jag ju inte ens. Så det vill jag ha nu,m även om Niclas säger det är äkligt haha.
Sen vill jag gärna ha bilder när hon precis kommer, när hon ligger på bröstet, utan fokus på bröstet ;)
ja vi har lite genomgång här hemma helt enkelt.
 
Har ringt komunen för o få större sopkärl, räcker ju inte långt och med ännu ett litet blöjbarn va det bara o inse att vi måste beställa ytterligare en tunna, sagt o gjort o någon timme senare lämnade de av en till, snabbt snabbt.
 
Ringde även o bokade tid för att beräfta faderskap på lillskrutt, tyckte d va skönt o ha avklarat med Matheo innan så slapp man stressa o tänka på det.
 
Snart ska jag hämta hem min lille o då ska vi ut oi åka pulka :D
 
hej svej
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0