Vecka 36


Fatta att Matheo kom i nästa vecka, (37) helt ofattbart.
Vecka 36 och vi har äntligen börjat komma iordning, mitt huvud bara snurrar av allt som gör mig stressad i kaos så det är så skönt vi äntligen är på G.
Hennes rum har börjat ta form och jösses va fint där är. Hur kommer det sig att barnens rum blir de finaste i huset haha.
Bb väskan börjar bli samlad och nör det blir tvättat åker det ner för att invänta. Krämer pump mm är klart
Journalen är på plats, fl brevet ska skrivas snart. 
Mobiler och kameror är tömda o redo för bilder.
Godis måste handlad, vill ha en stor påse med blandat.

Vecka 36 och jag sover dåligt, många saker som väcker mig.
Morgonarna är pina o gå upp, jag är sååå Trött, vill bara sluta ögonen igen. Sovamiddag gör jag gärna.

Börjar känna mig tung haha har sin förklaring
Ryggen tar en del stryk

Tur jag har min Niclas vid min sida. På riktigt. Han är bäst!


Våra två små blöjisar


Här ska du sova vår lilla skatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0