v 35?!

Tiden går o vi "missade" v 35. den har kommit o snart passerat :)
Liten loppa börjar bli stor för magen och kommer högt upp när jag sitter vilket gör det svårt för mig att få luft.
 
Brösten har börjat bli väldigt känsliga och fylliga :)
Matheo lyckas varenda gång han ska resa sig sätta handen exakt där.
 
På måndag ska jag på en omföderska grupp hos MVC, ska bli skoj o se vad det är för något.
 
Jag börjar bli lite smått vätskefylld nu känner jag. Häromdagen gjorde d så ont i fötterna när jag trampade ner, fick lägga mig tidigt den kvällen med fötterna högt upp.
 
Längtar så tills våren och allt vad det innebär
 
Jag tror vi kommer få lillasyster i vår famn den 19 Mars <3
Har lagt ut önskemål om att ni ska gissa så har du inte gjort det gör det ;)
Bf enligt ul är den 29 Mars
 
Vi håller sjukstuga här hemma, ännu en helg :( bläää så tradigt
 
 


Kommentarer
Johanna

Jag gissar på 23 mars, eftersom Vilmer föddes då! Kram!

2015-02-20 @ 19:40:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0