Vecka 32



Här är viiiii :) 
Idag fick jag för första gången känna på vad som kallas foglossning, ajajaj
Senast igår sa jag att jag nog kommer vara gravid längre än sist för jag mår så himla bra. Jotack bara till o äta upp det.

Gör fasligt ont, speciellt när jag går för snabbt eller när jag bär Matheo.

Längtar såååå tills sommaren. Åhh en liten i famnen eller i vagnen, vi är ute hela dagarna och Matheo springer runt med rumpan bar. Åhhh vilken go sommar vi har framför oss. 



Galet hon är så lååång, snart så lång som Matheo va vid födsel ju :) 
Bara till o bli lite mer tjockis

Galen i magen som vanligt, något aggressivare än brossan i sina sparkar, kan verkligen göra ont.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0