Hicka

Igår kände jag för första gången hur hon låg o hickade. Samtidigt busade hon med pappa som låg o retades med henne. Då speciellt. 
Hon har börjat sparka hårt, så det gör riktigt ont. Har hela tider tyckt Jon är igång mer är som bror o detta med att sparka så det gör ont är också unikt för henne. Hon sparkar långt åt sidan vilket är så oskönt som det kan bli  Haha får trycka tillbaka hennes fot o försöka locka henne mer mot mitten.
Här snackar vi bus!
Därför börjar jag tro att hon är en Zoey, vår lilla vilda bus Zoey

Vi har legat kassa hela helgen, riktigt tradigt, jag är andfådd bara av att vara.

Mina boobies har börjat läcka lite, inte då som med Matheo men ändå något, behöver inte pads.

Jag har börjat snarka så fort jag ligger på rygg. Haha inte ofta jag kan ligga på rygg blir svårare o andas men ibland händer det. O då vaknar jag snabbt av mig själv haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0