Babyrum

Snart är Tindras gamla rum helt tömt, ska sätta ihop det där uppe fint till henne, jösses vilket rum hon får. Ett barns drömrum. Såååå stort nytt o fräscht. Häftig vinkel som gör att man kan göra det riktigt mysigt.
Hon har sett lite redan, så ska vi tillsammans i helgen göra färdigt.
 
 
Seeeen ska jag börja göra iordning ett babyrum, alla hennes fina kläder och saker ska på plats, säng o skåp ska upp. Idag beställdes sänghimmel som ska vara till myshörna
 
Ellos Home Sänghimmel Crystal
 
Denna kommer bli som en myshörna, med belysning och massor med kuddar
 
Spjälisen ska upp o bäddas
 
Kläder ska tvättas o vikas o hängas in i hennes nya garderob
 
åhh äntligen, jag verkligen njuter av detta och tycker det är sååååå kul
 
Sen har jag lite småfix jag vill få till. Söta tavlor, egen gjord rosset tavla m.m. Vill ju passa på nu innan lillan kommer..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0