Sluta snusa

I torsdags kom Niclas hem o sa att han hade slutat snusa.... Fatta min lycka!
Hade gett upp då han säger att han inte ens vill sluta. Men så plötsligt kom detta. Han verkar redo och taggad, något han verkligen vill..
MEN nu går vi på nålar här hemma, jösses vilket monster.
O lite gravid hormoner o en trottsig 1,5 åring på det... Ja bättre stunder hade säkert funnits meeeen nu kör vi på detta. Jag försöker så gott jag kan o han lika så.
Vilket jävla gift det där är.
 
Är väldigt väldigt stolt och guh så kul vi kan ha för dessa pengarna ist...
 
 
Tindras rum har kommit på plats, lite hyllor o hennes garderob som är kvar.
 
Lillans rum har börjat smyga fram, sängen är uppe o bäddad :) Kommer dock byta ut det söta bambipåslakanet då jag tycker det är helt för hårt, får användas när hon är lite större.
Just nu tvättas första maskinen :D LYCKA
 
Niclas håller på o sätta upp hennes garderob/skåp
 
Tapeten blir det nog att leta vidare då det springer iväg lite väl med den jag hade hittat innan.
 
Sen en vacker dag ska vi upp o leta fram babynest, babygym, babysitter,leksaker, snuttar m.m så ska tvättas o göras redo för nästa stjärna <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0