100 dagar

 
Idag har vi varit gravida i 100 dagar. Låter kanon mycket tycker jag :D
 
Som ni ser är det 180 dagar kvar och vi har ju faktiskt kommit en bra bit på vägen :D
 
Lite roligt det här med vecka för vecka info, läste nånstanns att denna vckan kan det mörka strecket, hormonrande kan komma denna veckan. Tro det eller ej men igår tycker jag mig kunna skymta ett streck :P haha jag tycker det är kul, för mig är detta ännu ett bevis på att jag är gravid :D Det är ännsålänge svagt och ungefär 10 cm långt.
Ska bli intressant o se var den slutar.
Samt det finns väl lite skrock om dessa streck o man ska kunna avgöra med hjälp av det om det är flicka eller pojke.
Men vi får väl se :D
 
Inatt drömde jag om vår barnvagn, lycklig jag är för den :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0