1/3

Idag har vi gjort 1/3 av graviditeten
 
WOOOW
 
 
Känns som galet mycket ju! Riktigt skoj faktiskt. Allt känns dock fortfarande så himla overkligt.
 
Nu sen jag går på jobb med mina mamma kläder så har redan flera stycken kommit fram o sagt hej genom o klappa mig på magen. Jag stör mig änsålänge inte alls på detta utan tycker det är mysigt och jag blir lite såhär stolt inombords. Men ändå får man en liten chock när folk plötsligt börjar ta på en :)
 
Jag som bara tänkt tjuvhandla ett klädes plagg har nu handlat ytterligare.
Jag tror inte på skrocket att det betyder otur utan jag gör på när jag hittar nått bra.
Our baby is here to stay, I can feel it.
Fick tips om att barnenshus skulle stänga ner utan på jägersro så de har 50% på ALLT, dit va jag ju bara tvungen o åka.
 
Med mig hem fick jag det här
 
 
En amningsbh
amnings tröja
liten skallra :)
Ergonomisk bärsele
 
Riktigt nöjd med inköpen och kommer nog komma bra till användning :)
 
haha har man väl börjat är det väl kört. Men oj va bra priser vi fick för detta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0