200 dagar kvar

 
Det är alltså 199 dagar kvar till BF :) 81 dagar har redan passerat, shit tycker ändå det känns som mycket när man säger det så.
Sen tycker jag ju att 199 dagar låter låååångt :P men vi behöver faktiskt lite tid så samtidigt njuter jag massor av tt man får vänta längta o undra såhär mycke. Snacka om o bygga upp hela upplevelsen i 9 månader. Så får man lite tjuvkik, vi får 4 tjuvkik faktiskt. :)
Har tänkt lite på ett 3D UL o det verkar riktigt häftigt. Blir jättecoola bilder. Men kanske känns lite onödigt o lägga så mycke pengar på när man behöver köpa så mycket annat till vår lillskrutt. Allt kommer behöva inhandlas. Jag Längtar haha.. Hoppas man kan hålla fingrarna i styr o bara köper det man faktiskt behöver. Finns ju hur mycket som helst, det är en djungel där ute bland alla babysaker.
 
OM 11 DAGAR FÅR VI SE VÅR ÄLSKLING IGEN ♥
 
 
 
Igår var jag på utbildning med jobb. Jag fick alltså ha privata kläder på mig. Uniformen är så bra för den döljer på bra, västen trycker in.
Men oj igår fick jag problem :/ Det va nästan omöjligt för mig att dölja, ingen sa nåhot emn jag märkte vibbarna. Tror det är där när foilk ser men vågar inte riktigt fråga :P
 
Jag vill helst hålla det hemligt på jobb iallafall 11 dagar till.
När vi sen vet att allt är bra där inne så ska jag allt släppa ut magen.
Denna bebis verkar inte vilja döljas utan mer, HÄR ÄR JAG... :D
Undrar verkligen var detta ska sluta. Har hört att magen lite senare kan sjunka ihop, då den just nu består av luft samt att alla inre organ ska hitta sin plats. Jag hoppas faktiskt lite att den sjunker, inte försvinner. Jag vill ju ha min mage. Men jag tycker nästan det är lite pinsamt o säga ja jag är i tredje månaden, så hör man någon säga, OJ så såg jag ut i 6 månaden typ. Känns lite sådär faktiskt. Jag vet ju att det är individuellt. Äsch detta är så svårt o förklara hur man känner. Jag vill ha min mage, jag vill inte dölja den. Väx på min lille krabat :D Klart du ska synas ;)
 
Pappa har berättat för de flesta på sitt jobb :) han kunde inte hålla sig längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0