Bingolotto

Niclas o Tindra är ute i snöstormen för att handla Bingolotto till kvällens uppesittar kväll. Hade suttit fint o vinna ikväll ;)
Snälla Tomten, jag har varit ganska snäll iår :D
 
Snön yrar för fullt där ute, kan det bli så att vi får en vit jul??
 
Suttit hela eftermiddagen o kollat mysigt julfilmer, älskar dem.
Fick handlat en jätte söt julaftons outfit till Tindra, som älskar den. Men hon älskar alla klänningar så va ju inte så svårt :P
 
Snart måste jag börja skriva ner allt vi vill/behöver ha till vår liten.
Så skoj, men så fort jag fått ner på papper vill jag ut o shoppa så hejdar mig lite till haha :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0