Byta

Har haft några svängar nu på BM mottagningen eller vad man kallar det.
Först gick vi till ett ställe här i trelleborg. Jag hatade det, redan från början när man kom in i ett väntrum med ommatchande soffa, brochyr ställ varav alla broshyrer ligger huller ombuller och på bordet står en vissen blomma. Inte direkt någon myskänsla. Att vi sedan fick en BM som jag inte heller klickade med hjälpte inte. Snabbt togs beslutet att byta till Malmö som känns naturligt då jag gått hit sedan jag var 16 år gammal.
Bussen dit tar dock nästan 1,5 timme och dem är såååå uppbokade att inga tider finns, när man sedan får en tid är det bara att tacka o ta emot då den är helt orubblig.
Vår inskrivning har inte tid förrens vi är i v19 och det är ju på tok försent tycker jag.
 
Såååå på onsdag ska vi göra vårt Ultraljud och efter detta ska jag försöka byta till en privat klinik här i Trelleborg.
De är två kvinnor som verkar riktigt mysiga (på bild) ;P
Men sen går svägerskan dit och hon gillar dem och svärmor vet vem dem är och pratar gott om dem. Tror detta blir bättre. Dessutom ligger dem nära, tar mig kanske 10 min o tralla dit.
Vad jag förstått blir kontrollerna ganska täta där i slutet o även sen när bebbe kommit ut.
 
Ja såhär kommer det bli.
 
Börjar om från början igen o tar o bytar nu direkt, även om jag änsålänge inte har problem o ta mig in till Malmö så kommer det ju bli tuffare framöver. Lika bra o köra från inskrivning o framåt direkt.
 
Hope they are good.
 
Tror jag pallrar mig dit personligen och kollar läget innan jag avbokar något på Cura.
 
Helt ortoligt vad viktigt detta med BM blev för mig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0