Bytat BM

Äntligen blev detta gjort och det känns bättre än bäst! Verkar ur goa på Livets barnmorskemottagning och jag ser fram emot o gå dit.
 
haha hon ringde upp mig igår så berättade jag att vi ville gå på inskrivning och att vi är i v 15. Hon blev ju så chokad att vi inte varit på det ännu, så sa jag nä o det är inte mening att vi ska göra d förrn v 18-19 heller :(
Så hon va helt på att detta måste vi ta tag i, när kan du frågade hon mig?
 Vi har lite fullt här nu dess tvbå dagarna nästa vecka för det har ju varit så mcyket röda dagar.
haha jag skrattade lite för mig själv, två dagar :P På cura e d två månader :P
Jag sa jag ska till Egypten den 12-19 Jan
snabbt sa hon då fixar vi en tid innan dess, kan ni den 8? jajamensann.
Nu blir inskrivning den 8 Jan ist.. KUL för det är ju snaaaaart.
Längtar så för det är väl då man ska få höra hjärtljudet?? :)
 
Sen blir det väl RUL efter egypten kan jag tänka mig. O då ska vi äntligen få veta vad som gömmer sig där inne.
 
Detta blev verkligen toppen. Närmre, nu tar det alltså mig 5 min o gå till BM
Lättare o få tid o ändra så det passar oss båda
Mycket mycket mysigare mottagning
 
Hoppas jag gillar BM oxå :P hehe
 
 


Kommentarer
Amanda

Ja, KappAhl har så sjukt fina bebiskläder! Älskar också de med stjärnor :) jag kommer nog också köpa för mycket. Men det är så svårt att veta hur mycket man ska köpa!

2012-12-29 @ 12:46:01
URL: http://enlitengroda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0