Första advent

Vi har strosat runt här hemma o myst med liten pyntning och julmusik. Även lite glögg har slinkit ner :)
 
Jag har fått sova middag i vanlig ordning, och jag avskyr verkligen hur dåligt jag mår när jag sover middag. Det går verkligen inte att beskriva hur trött jag är. Jag måste sova middag o sen när jag somnat vill jag inte gå upp, jag mår dåligt i nästan en timme efter o är som en degklump.
Hoppas denna tröttheten lättar lite snart.
 
Vi närmar oss vecka tolv, och det gör vi verkligen med hoppsasteg :D
Har fått veta att mf risken inte avtar förren 12 fulla veckor, så vecka 13. Typiskt.
Men jag känner mig säker ändå :) Vi har en perfekt liten rackare som växer o har sig.
 
Huvudvärken har varit ett fakum i 3 dagar. Kul symtom, NOOOOT. Tycker ju inte om att knappra piller i vanliga fall dessto mindre nu när jag har bebbe i magen. Men jag har haft så ont så jag har fått ta ändå, o nä den ger sig inte, ligger där o stör fast jag tagit tabletter.
 
Vi vill att Niclas bror (chrille) hans fru Katie och deras dotter Scarlett ska komma in på datan ikväll så vi kan berätta för dem :) Lite problem o få tag i dem bara. Jag vill ju oxå vara med o berätta. Jag börjar kl 21 ikväll.
Ska bli skoj o berätta för dem :)

Ska bli kul o få ta med vår lillskrutt till USA nångång. Vet ju att Tindra klarade det galant :)
 
Nu ska vi snart in till centrum o gå o mysa i julskyltningen :)
 
Här är så mysigt hemma nu :)
Vet ni som jag längtar tills vi får veta om det boar en flicka eller pojke, kliar så i mina fingrar. Vill ju börja handla NUUUU :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0