illamåendet

Jobbigt detta här med att jag inte riktigt kan äta. Sitter nu här o försöker få i mig lite yoggi, ungefär hällt upp 1-2 dl. Tar en evighet o jag känner mig som en barnrumpa.
Äter jag inte mår jag illa för jag e hungrig
Äter jag mår jag illa för bara tanken av mat..
 
Vf kommer detta nu?
Dessa tider om man läser ska ju gå över nu.
Allt ska bli lättare o bättre
 
Hoppas det bara är en pers.
 
Igår mådde jag illa exakt hela dagen. När jag kom hem kände jag mig sjuk och kräktes. Så jag ringde och sjuk anmälde mig. Efter kräkningen så mådde jag bra igen, som om ingenting.
Mådde bra när jag låg i sängen, nu när jag sitter här o ska äta mår jag illa igen.
 
Svårt o veta om man är sjuk eller om det är bebis som spökar.
 
Ont i ryggen har jag, kan varken sitta ligga eller stå utan att det gör ont.
 
gnäll gnäll gnäll jag vet. Men så är det, detta är verkligheten, allt är inte rosa fluffiga moln hela tiden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0