Internet världen

Igår frågade mamma om hon snälla inte kunde få skriva ut att hon ska bli mormor.
Efter ett tag kände varför inte??
Klart hon ska få göra det hon vill för o få visa sin glädje över det hela.
Inte kort därefter visdae även farmor hur glad hon var :D
 
Kan inte med ord beskriva hur kul det är att ni är så glada för vår lille ofödda. Tänk redan så älskad o efterlängtad.
 
Trots att jag hela tiden sagt jag inte riktigt diggar detta med o gå ut på fb så kände jag ändå att okej men nu är det ju ute, då vill ju jag oxå stolt få visa upp att vår guldklimp är på väg.
 
 
Så med detta önskar vi er alla God Jul och Gott Nytt År!
 
 
 


Kommentarer
Belovely

Haha jasså, jag trodde alla va så aktiva :) sparkade och åkte rutschkana :) får hoppas den är lugn när den kommer ut bara :)

Ja de bilarna är coola, men har för mig de kostar 800-1000kr så de är inte så billiga :/

2012-12-22 @ 13:17:06
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0