JulAfton

God Jul finisar!

Här hemma började julaftonsmorgon tiiiiidigt :)
Bonusdottern somnade igår kväll med fötterna på huvudkudden precis så som pippi gör.
 

Imorse när Niclas gick in för o kolla om hon sov gott låg hon klarvaken i sin säng o tittade glatt när han kom in.
Hon sa jag kan verkligen inte sov för jag bara tänker på Tomten.
Sen fick hon gå upp o hon kastade sig över julklänningen o de fina strumpebyxorna jag köpt till henne.
Så frågade vi om tomtenissarna hade varit på hennes rum, hon sa japps det har dem.
Hon gick direkt till julstrumpan för att dra fram två små paket.
haha hon blev heeeelt chokad, för hon ville visa mig hon hade gömt en gammal leksak där i :P men d hade vi ju såklart bytat ut hihi.

Glädjen i ett barns ögon betyder allt. Och man riktigt lever för o göra minnen för henne. Denna dagen är ju bara så fantastiskt och det spritter i mitt barnahjärta.


 
 
Hon fick då den här elefanten att måla, samt halsabndet hon har på sig (enhörning)
Glad unge jajamensann, precis som det ska vara!
Idag är bannemej barnensdag o då får man nästan göra precis vad man vill :P
 
God Jul allesammans!
Nu ska jag göra pannkakor med nutella :D smaskens.
 


Kommentarer
Emilie B

Du ät så fin :) stor kram och god jul på er

Svar: Åhh tack vännen :D alltid underbart o höra!! ;) Har ni haft en bra julafton? Hoppas vi kan få ihop det o ses snart, ett måste, krachat varje gång nu på sistone :P Kram Kram
Johanna

2012-12-24 @ 09:22:28
Madeleine

Hej! Åh vad jag har att läsa.. började från Oktober och nu blev det brått för iväg för julfirande. Får fortsätta läsandet imorgon :-) God Jul! Kram

2012-12-24 @ 10:21:47
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0