Julaftons kvällen

Vi åkte hem till svärföräldrarna vid 11 :) Då va d full rulle igång med mat lagningen.
Här hemma äter man innan Kalle Anka, vilket jag faktiskt tyckte var rätt bra, jag orkade kvällen betydligt bättre när maten inte tyngde en på samma vis.
 
Sen åt vi, åhhhh guh vad jag längtat efter julmaten, första för året. Så tog det stop så fruktansvärt snabbt, jag blir så mätt att man inte ens kan tänka på o ta en bit till.
 
Dock kan jag äta. Den graviditet är änsålänge bra, jag äter lite men ofta. Precis så som man hört det ska vara ;)
 
Kalle anka stund klockan 15 såklart!
 
Efter detta kom Tomten till vårt hus och hälsade på.
Tindra tror nog bannemej på tomten ett år till för Niclas spelade riktigt riktigt bra!
 
Hmm Tindra behöver verkligen ett syskon. Tomten haden visst bara julklappar till henne, haha känns inte okej :P
 
 
Stoooooor hög omkring 20-25 paket.
 
 
 
 
haha jag är så förvirrad sen jag blev gravid o jag glömmer ALLTID något. denna gången har jag gjort mig julefin o glömmer mascaran, som alla tjejer vet lyfter upp en ögon. haha nu ser jag ju helt sömnig ut.
 
 
Tindra blev och lite extra julefin :) Guld på ögonen skulle det va ;)
 
 
Sminkdockan hon fick av Pappa och mig, den är väldigt poppis.
 
 
Det var en fin jul :) ycket kärlek och många skratt ♥
 
Vi spelade mycket spel o jag verkligen älskar spel så jag blir så glad när andra vill spela :D
 
Om några timmar ska vi iväg för att äta den årliga frikadellsoppan, yuuuum!!!
 
Hoppas ni alla har haft en fin jul, snart skickar vi in ett got nytt år oxå :D
 
2013 - Jag ser så mycket fram emot dig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0