Mage v13

 
Magen står still, det enda som händer är den där uppblåstbarheten som jag har på kvällarna :P
Jag har gått ner ett kilo :/ från startvikten.
Har haft lite svårt med maten senaste tiden.
Men det står på många ställena tt detta är vanligt, man tar snabbt igen det kilot igen.
 
Den största missfallsrisken har passerat och sjunkit med hela 65 % :D :D
 
 
Vi har nu utfört 30% av graviditeten, wooow, det känns ju så långt när man säger så.
 
Om en vecka får vi se vårt plutt. Längtar ihjäl mig.
Måste in o ta blodprov.
 
Jag mår fortfarande bra, känner mig dock hängig vilket är lite trist. Är liksom inte alls sugen på o hitta på något, tycker mest det är jobbigt o göra något. Känner mig lite nere...
Känner mig inte snygg alls, stora finnar fortsätter komma som inte går o dölja, sen har jag ingen ork för att sminka mig o när jag gör det så blir det inte bra. Håret är bara en stor elektrisk tuss som svävar runt nu i kylan så det blir Uppsatt. Ingen gravidmage mest pluffs o inget passar.
 
Hoppas på och hitta det dära glowet som man har hört talas om. Du är välkommen lilla glow :D D
 
Iallafall Vecka 13 känns underbart, känns lite som att andas ut även om jag fortfarande väntar på KUB testet.
Jag fyller år, 27 år vilket innebär att jag kommer få min först födda som 27 åring :D
Grattis till mig :D
Känns så hätigt att allt det stora häftiga närmar sig med stormsteg.
UL
Fosterrörelser
Kön
MAGEN
 
Och nu har vi äntligen gjort 12 fullgågna veckor, den veckan som kändes som en evighet bort när man fått sitt plus.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0