Mitt 2012

Vi flyttade ihop i Februari! ♥ Jag bara visste att han är den jag vill leva med. Nu i efterhand kan jag säga att jag har världens finaste sambo varje dag, varje sekund.
Jag flyttade alltså från Malmö till Trelleborg, stort steg tyckte jag men det har verkligen fungerat jättebra.
 
I Mars föddes min lilla GudDotter, 17 Mars tittade hon ut. Min bästa vän har nu blivit mamma och jag kunde inte vara gladare för henne. Hon och Hennes fina Robban har verkligen fått en fantastisk liten tjej. Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blev när hon frågade om jag ville vara gudmor till Jolie. Att jag har kommit att älska denna tjejen såhär mycket är underbart, för jag verkligen får vara en del av hennes liv. Redan från början har jag släppts in och är alltid välkommen att hälsa på min lilla stjärna. Ett barn är verkligen ens lyckopiller.
 
 
April - Nästan hela Clausen familjen fyller år och bestod av mycket kalas, bland annat fick Tindra sitt första barnkalas. Överlycklig tjej som blev fem år iår :)
 
Juni - 2012 Midsommar, jag och Niclas firade 1 år tillsammans. Även denna dag slutade jag att äta p-piller :) Nu är vi redo för att skaffa oss ett litet barn
 
Juli - Jolie döptes och hon var så duktig hela tiden i kyrkan, jag kan nu stolt säga hon är min famlij.
 Min lillasyster Elin konfirmerades, kan ibland inte fatta hur stor hon har blivit.
 
 
 
Augusti - Vi bestämmde oss för att flytta från markplanen, vilket vi gjorde helt rätt i. Vi fick en ny lgh i huset på 3 våningen med så mycke finare planlösning, fanns inget snack om saken, denna skulle vi ha. Vi fick även äntligen bytat bil och blev nu ägare till en grym Honda :D
 
 
September - Vi drog till Grekland för vår lilla kärekssemester.
10/9 Friskförklarades min mamma från sin cancer, jag känner mig tacksam, lättad, fortfarande orolig, men så jäkla stolt över min mamma som har varit så stark genom hela detta, samt tagit tag i viktiga jobbiga delar av sitt liv, tränat hurtigt o tappat massa kilo, samt funnit sin livs kärlek - Jag är så glad för dig mamma.
 
Oktober - Kanske lite mycket info men den 3 Oktober hade jag ÄL och vår lilla bebis fastnade och satt där den skulle, jag vill faktiskt säga att jag kände hela denna processen, sa t.,o.m till Niclas att nu händer det. Denna kvällen skulle vi se på film med cati chris o sus. Kommer alltid minnas den känslan jag hade när vi satt där i soffan o tittade o jag knappt kunde koncentera mig för jag bara kände att något höll på att bli.
14 oktober får vi ett svagt men perfekt plus på stickan. Jag blev verkligen tagen på sängen då jag bara skulle tjuvkika med ett av alla mina test och jag trodde att det var helt för tidigt för att testa. Vi körde lyckodansen inne på toa, och detta kändes helt rätt.
 
 
November - 7/11 fick vi se vår lillskrutt för första gången, den mest perfekt en cm jag har sett :) Lyckan vid detta VUL var ju total. det lilla hjärtat som tickade satte igång alla känslor i en och nu blev det hela lite mer verklighet.
 
 
Denna månad fick även vår familj veta att vi får tillskott i familjen, ALLA är verkligen superglada och längtar massor.
 
December - Jag fyllde 27 år den 12 dec, och hade en jättefin födelsedag :)
19 dec fick vi se vår trollunge igen, denna gången ännu mer fantastiskt,nu såg man en liten bebisminiatyr. Vi ska bli mamma och pappa till världens finaste unge
 
 
 
 
 
 
Mitt 2012 har verkligen varit fantastiskt, men många fina underbara nyheter.
Det som toppar är ju självklart vår graviditet, vi kastas in i ett underbart 2013 och jag verkligen längtar tills sommaren är här.
Men min mamma, min fina mamma är en toppnyhet som jag aldrig kommer ta för givet.
 

Vi har även gått igenom mycket tråkigheter, min stress och sjukskrivning, 2 missfall.
Men idag ser jag inte tillbaka på detta. Jag ser min familj och mina vänner och min älskade andra hälft som funnits där för mig och för oss
De goda nyheterna trumfar allt!
 

2013
- Du är välkommen!
Jag tackar 2012 för ett fantastiskt år, ett år jag alltid kommer att minnas och hålla hårt fast i minnet och hjärtat.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0