Stor dag imorgon

Imorgon går vi inte bara in i vecka 14 vi ska även på Ultraljud! Äntligen är dagen hääääär :D
 
Vi ska få se vår vackra perfekta underbara lilla unge.
 
Kan inte beskriva hur nervös jag är samtidigt som jag knappt står ut så mycket jag längtar!
Men imorgon är dagen iallafall här, vi slipper vänta längre.
 
Lägger in bilder imorron troligtvis på kvällen då jag jobbar direkt efter Ultraljudet :D
 
OCH inte att glömma, vecka 14 nu jäklar rullar det på här :P
 
 
Redan börjat kika på vagn faktiskt. :) Vi är överens o vet nästan redan vilken vi kommer välja :)

som sagt veckorna susar nu snabbt förbi :D Älskar det
 
 


Kommentarer
Carro

Ihhh så spännande! Vilka vagnar väljer ni mellan? Jag är ju helt vagntokig och har haft 7 st till loppan så tveka inte på att fråga om du undrar något, kanske kan jag hjälpa till :)

Svar: haha ja just det :P vilken är du mest nöjd med då?? Vi är helt insnöade på emmaljunga, har dock brio i tankarna oxå för lite jämföring. Sen vilken typ har vi inte bestämt än, vi fårdra till butik o provköra lite.
Johanna

2012-12-23 @ 23:26:36
URL: http://Comse.blogg.se/pluttisen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0