ULTRALJUD, KUB

 
Här har vi lilla jag på ungefär 27 gram :)
Jag växer helt enligt kurvan och fick stanna kvar på BF 26 Juni.
Mamma tror dock jag kommer komma på Midsommar.
Jag var jättetrött just när mamma o pappa tittade, dem var lite störiga och försökte väcka mig, så jag sträckte lite på mig och vifta till men sen somnade jag igen, skönhetssömnen är viktig, snart ska jag vara massor med vaken ;)
Allt såg jättebra ut och Britt-Marie som gjorde UL tyckte allt så ut precis som det skulle, hon berömde faktiskt många saker :)
När ni försökte få mig att röra på mig så strejkade jag, för jag låg ju redan så fint i profil för er. Så när ni väckte mig blev det att jag bara ställde mig på huvudet. :) Ni fick nöja er med min fina profil faktiskt.
 
Mamma och Pappa
Allt känns så overkligt, detta lilla liv finns i min mage.
Vi kunde inte sluta titta på dig o säga auuw så söt, den e vår :P vet inte hur många gånger vi sa det.
Jag blev så himla facinerad av hur man kunde se så mycket. Ingen behövde visa oss, vi såg med egna ögon. Vi såg ett jättefin hjärta som slog, vilken lättnad. Tänk vilken skillnad på 5 veckor, shises vad det händer grejjer.
En helt fantastiskt upplevelse som inte alls går att beskriva. Lyckan som rusar genom kroppen är ju total.
Du är så perfekt som man kan bli och vi Älskar dig ♥
 
Pappa tror fortfarande det är en flicka
Mamma ingen anning :P
De flesta gissar på en flicka. Måste börja skriva upp vad alla gissar på :)
 
Nu har det kliat länge nog i mina fingrar och idag firade jag :D
 
 
Såååå jäkla sött, freakin qute ♥ Detta blev första inhandlade till bebis :)
 
Idag fick jag även min mamma uniform på jobb. ÄNTLIGEN, inte en dag försent hehe. Så jag bytade om, gömde mig på toa i en halvtimme innan jag vågade mig ut. Det var ju så stort. Nu skulle hela jobb få reda på vår hemlis :D Jag va så stolt nervös och riktigt söt i min mamma skjorta :D
Alla blev ju hur glada som helst, värsta kramkalaset och det srped sig som en löpeld :D
Det bästa var ju att jag hade reserv tur och befann mig på basen i 7 timmar för att träffa jättemånga :D
 
Nu är jag verkligen gravid :D
 
Tack till alla er som hjälpt oss att hålla detta lite hemligt, för att bli vår hemlis att berätta. Vi känner verkligen att vi har fått chansen att själva berätta denna nyhet face to face.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna Retrolover Alm

ÅÅÅÅÅH Johanna!!! Jag VISSTE jävlar att det skulle gå skitbra denna gången. Njuuuut av tiden som kommer, det gör jag fortfarande. Så härligt att få berätta på jobbet också. Och snart ska du till BM igen på RUL. Är så glad för din skull! Ps. Ditt lösenord behövdes inte, har du tagit bort ditt skydd?

Svar: Taaack ja nu njuter jag varje sekund även om jag många gånger får påminna mig själv att detta händer. Ja jag tog bort det tänkte det behövs ju inte längre nu när hemlisen är ute. Kram kram
Johanna

2012-12-20 @ 10:06:14
URL: http://retrolover.blogg.se/
Johanna Retrolover Alm

Kan du inte lägga upp dig på Bloglovin? Är sjukt dålig på att läsa bloggar om jag inte har dem där. Kram!

Svar: Hmm jag kan inte registrera mig där.. Allt bara fastnar på en o samma sida kommer liksom inte vidare :/ får försöka igen senare
Johanna

2012-12-20 @ 12:39:50
URL: http://retrolover.blogg.se/
Belovely

Såg du hade en blogg från minbebis så va tvungen o kika :) såg vi har samma BF datum, 26 juni! Va på kub test i måndags o fick se den lille där inne. Va helt obeskrivligt. Har också lagt upp bilder från ultraljudet på bloggen om du vill se :)

2012-12-22 @ 11:54:44
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0