Upptäckt

Igår gjorde jag och Niclas som sagt en ny upptäckt. Båda tycker sig se att magen har ändrat form.
Sitter lite högre upp på nått sätt.
 
Naveln fortsätter o bli sakta större, känns så konstigt när man tar på magen att naveln har blivit så stor.
 
Jag undrar lite var mina stora bröst är nånstanns??
Efterlysning pågår :P
Trodde dem skulle komma på direkten haha, tänkte man skulle få njuta ett tag iallafall av o få ha lite större size.
 
Nu närmar vi oss KUB :D
Samt detta innebär att efter detta Ultraljudet så kommer jag släppa ut magen o bara lysa som en sol o njuta av min graviditet o prata med precis vem som helst om det.
 
5 dagar kvar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0