Utseende?

Undrar varje dag hur vår bebis kommer se ut, man kan ju aldrig gissa sig till det, men kul o leka med tanken.
Bild regn på Mamma och Pappa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror ju dock inte det kan gå fel :P haha
Vi har båda starka gener tror jag.
Kollar man på min mammas sida så tar vi över utseendet och har många små saker som alla har fått.
Men kollar man på Niclas och han bror tillexempel sen kollar man på Tindra så ser man ju att han möjligvis kan vara starkare :P haha
Blir nog en perfekt mix ;) Längtar efter att få sniffa o pussa på vår perfekta mix :D
 
 


Kommentarer
En liten groda

Åh, jag tror ni kommer få en jättegullig unge! Barn med föräldrar från olika länder blir ofta supersöta :)

Svar: hihi va gullig du är :) Fast faktiskt är vi båda svenskar, Niclas är halvdansk men det räknas inte :P hahaska bli så kul o se våra små troll sen :D
Johanna

2012-12-28 @ 00:27:29
URL: http://Http://enlitengroda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0