Väntan

Jag går verkligen o väntar o hoppas på lite rörelse där inne. Hoppas jag är en av dem som får uppleva detta tidigt. Vissa får ju inte förren v.20 o d e ju såååå långt kvar tills dess :)
Ligger ofta helt stilla nu o håller adan o hoppas känna bara lite iallafall.. Men nix.
 
Baby väx dig stark o börja kicka ;)
 
Man läser fler o fler som får veta kön på sin liten, jag blir ju så sjuk av längtan haha... Man kommer nog aldrig sluta längta under sin graviditet.
 
Helt galet många som ska få barn nu 2013, tycker de flesta verkar komma Maj Juni Juli o Augusti. Hur ska vi få plats på BB, KK? Jag känner iallafall ingen annan som ska till Ystad ;) så förhoppningsvis finns där plats för oss.. Vilken mardöm egentligen o inte få plats.
Men tänk så häftigt, barnvagnsmaffian kommer ta över staden sommaren 2013..
 
Idag får vi hem Tindris :) Ska bli så mysigt denna julen. När Niclas pratade med Tindra häromdagen va hon på helspeed. haha Hon bara snacka om tomten kommer o något om att hur ska tomtenissarna orka bära alla stora paket, DEM E JU SÅ SMÅÅÅ haha dessa underbara tankar..
 
Min huvudvärk är fruktansvärd. Vaknar nästan varje morgon av huvudvärk o den släpper verkligen inte. Får väl knappra i mig två alvedon sen e det bra.
 
 
 
Igår åkte jag in till Malmö för o gå på glöggfest hos Cati :) Riktigt mysigt o hon hade gjort massor av olika snacks samt god glögg till detta :D
Så skönt att jag äntligen börjar orka göra lite även om jag fortfarande är trött så kan jag dra det betydligt länge.


Kommentarer
Vera

Så fin bild på dig <3 hoppas ni får en mysig jul !

2012-12-23 @ 11:47:58
URL: http://Veraskok.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0