chefen

Häromdagen berättade jag för chefen att jag ska bli mamma :)
Hon blev jätteglad fför min/vår skull.
Känns väldigt dumt att berätta för chefen före familjen. Men men va lite tvungen då det är så svårt att få tider på CURA. Man får en tid och den tiden är orubblig. Så jag måste helt enkelt rubba mitt schema.
 
Om exakt en månad ska vi på UL och få se vår lillskrutt igen :D
innan dess ska jag ha gjort ett blodprov på umas.
 
Jag är sååå nyfiken på vem som boar där inne.
Hur kommer du se ut? Jag studerar din pappa varje dag och undrar
Vem är du?
Flicka eller Pojke?
Vilket namn kommer du få? Vi är änsålänge helt överens o jag är super nöjd med båda namnen
Är allt okej med dig?
Vem kommer du likna mest?
 
 
Kommer du vara lugn o tyst baby som din pappa
eller
pigg o vaken baby som din mamma :)
 
Tycker dagarna rullar på rätt snabbt faktiskt. Snart ny vecka ju. :)
Liten växer o knakar o är stor som en Jordgubbe nu :)
Fantastiskt hur snabbt en bebis utveckals. Jag blir helt facinerad varje gång jag sitter o läser om en ny vecka.
 
 
♥You are perfect from the begining♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0