En känsla

Jag har nu i några dagar i rad haft en känsla som får det att pirra i hela kroppen på mig. Jag fylls av lyckorus.
Jag har en känsla att denn gången kan liten hålla kvar.
Jag ska bli Mamma
Helt ofattbart och varje gång jag tänker på detta, vilket inträffar flera gånger om dagen så går jag o småmyser o ler för mig själv.
 
Jag mår så himla bra, jag är helt fullständigt lycklig.
Min sambo, bliviande pappa till mitt barn är den bästa jag kunnat önska.
 
Jag tror faktiskt att denna lille rackare som boar i min mage mår bra. Vi ska bli föräldrar.
Efter vårt VUL kan jag ju säga att känslorna går inte o hejda, jag har fäst mig rejällt vid vår liten.
 
Längtar ihjäl mig efter o få veta vem som gömmer sig där inne.
 
Längtar till UL 19 dec
 
Sen fem veckor efter det får vi reda på om det är en flicka eller pojke.
 
Magiskt, jag drömmer mig bort ofta o kan sitta o små mysa i mina egna tankar.
 
Jag har en liten känsla som säger att det är en pojke, har haft det i nån vecka nu. Tror dock det är för tidigt för att jag ska kunna säga att jag känner mig säker :P Vi får väl se om detta ändras.
 
Imorgon går vi in i v.9, wihoo.. v nio känns bra.
Vecka åtta har varit tortyr lång :P haha även om den bara förlängdes med tre dagar.
 
Jag klappar ofta på magen o verkligen njuter varje dag av att vara gravid.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0