Händer grejjer

Ja nu jäklar! Precis som om under natten har massor hänt.
Igår kände jag ju som sagt molvärk heeeela dagen. Vaknar o hela min kropp har förändrats.
Blandat timglad och päron skulle jag beskriva det som :P
Herreguh va obekväm jag känner mig. Strumpebyxorna jag hade förra veckan, sitter alledles för hårt o jag fick panik o fick ta av dem...
Idag blir det att gå till stan o hitta ett par mamma byxor.
Värsta som finns är ju när det stramar o sitter hårt.
 
Jag mår idag ällmänt konstigt, illamående faktiskt. O det var ju längesen jag gjorde det. Fick gå o lägga mig i sängen igen.
Bara jag tänker på mat mår jag illa :/
Ska mitt börja nu?? Trodde nästan jag skulle ha turen o slippa... hmm vi får se, kanske bara är en dålig dag.
 
Jag känner mig riktigt obekväm i min kropp som känns har förändrat o blivit större under natten, o då menar jag inte lite utan känns som om jag blivit riktigt rund o go.
Magen går INTE att dölja för jag kan knappt dra in den o mår typ illa om jag ens försöker.
 
Idag fortsätter molvärken, ja nu tror jag vår liten växer så det knakar.
 

Min oro för att dewt var för lugnt o stilla i magen har försvunnit sen igår kan jag ju säga.
 
Igår berättade vi för Tindra hon ska få ett litet syskon :)
Hon blev ju super glad! Berättar om detta mer i ett annat inlägg, filmade ju så vore kul o lägga in filmen, dock låter jag förjävlig haha :P usch att ni orkar lyssna på min röst kan jag inte förstå!
 
Hej Magen, välkommen... Får gärna runda till dig :D
Skönt o kunna bolla allt detta med mamma, hon sa hon fick snabbt o tydligt mage med mig, rätt skönt o veta. Hon sa hennes va tydligare än min är just nu! Idag är dock en annan femma.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0