Mage v10

 
Här är vi i v.10 + 1 kilo :)
 
Känner att jag blivit bredare om lovehandels, o allmänt runt magen, men endast märkbart när jag ska ta på mig byxor.
 
Tycker dock min mage börjar göra förändringar, vet inte om det syns direkt på bild.
 
Jag mår fortfarande bra, för bra... Klagar för att jag vill känna av graviditeten Mer :P
Tröttheten börjar sakta dämpas, snart dax o ta tag i motionen igen. Har ju inte ens kunnat tänka på det innan.
 
Nu i v.10 är det inte längre ett Embryo som boar i mig, nu är det ett Foster :D
Niclas tycker tiden går extremt långsammt medans jag tycker den går ändå ganska fort.
 
Vi kommer nu börja berätta för våra familjer :)
 
Moster va först ut att få veta och hennes reaktion va ju helt underbar.
Hon satt vid datan för att titta igenom sina konfabilder som Niclas hade tagit i sommras, mitt bland bilderna la vi in VUL bilden. Elin klickar o kommer till VUL bilden, fattar inte vad det är och klickar vidare hahaha.
Niclas säger Elin gå tillbaka, så säger jag titta det är ju en liten bebis.
Elin bara tittar på mig, säger va va VA VA??? haha Ler det störst bredaste leendet jag sett. Hoppar upp och kramar oss.
Ganska snabbt börjar hennes planering om barnpassning och spendera mycket tid här hemma i sommar, hon har ju trotts allt sommarlov :P
 
Det va helt fantastiskt och det är en enorm sak att äntligen få berätta.
Jag älskar att berätta om vår lillskrutt och blir lika varm o glad varje gång.
 
Vet ni förresten att jag tror att det är en pojke. Har trott det i flera veckor nu. Bara en känsla jag fått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0