Mage v11

 
Nu tycker ju iallafall jag att förändring har börjat.
Putet finns där verkligen o ja jag har svårt o dölja putet under kläderna.
Jag känner allt tydligare i den nedre magen exakt var bebisen befinner sig. Snart ska den ju börja att förflytta sig uppåt :) Kul för då börjar den på riktigt.
Vågen står fortfarande stadigt på +1 kilo.
Även fast både jag o Niclas tycker jag ser större ut :P
 
Jag har fått en bok av Catrin där man fyller i varje vecka hur man mår o så vidare. I vecka tio var det en liten fråga till pappa.
 
Pappas tankar i vecka 10:
Längtan, oro, positiv
Kommer bli en flicka
 

Så så tänker pappa just nu :)
 
Vecka elva och jag fortsätter må bra! Har dock ganska ofta problem med ryggen och får extrema smärtor.
 
Lite rolig känsla när jag sätter mig ner eller cyklar eller så, då känner jag hur det trycker mellan magen o där man sitter. :P börjar bli trångt där nere, dax o flytta upp :P
Nu är livmodern ungefär i storlek med en apelsin :)
Bebis är ungefär 4 cm :)
Tänk nu ser det ju verkligen ut som en bebis oxå, i miniatyr format
 
Tindra är så glad och klappar nästan varje dag på magen :) Hon vill gärna kittla mig för hon tänker det tycker bebis i kul, haha försöker förklara för henne att den enda som bli kittlad är ju jag (och jag avskyr det :P)
Hon berättar gärna hemlisen :) hon är tyst när jag o niclas e där, men så fort vi går så kliar det i fingrarna :)
Klart hon ska få berättam, gäller d bara vi är snabba o berätta för dem vi villberätta för själv :)
 
Jag är fortfarande mega trött.
Tror det där när jag sa attt det verkarde försvinna bara var hittepå, o antagligen för jag va sjuk o hemma en vecka o anstränge mig verkligen nada :P haha nu när man är tillbaka i vanliga rutiner ja då är jag ju trött konstant igen.
 
Vi har nu köpt en systemkamera så vi kan ta fina babybilder ;)
 


Kommentarer
Mormor

ojoj, nu börjar det bli mage 😃Verkligen kul att följa. Guuud vad jag längtar... Pussar från mormor..

2012-11-30 @ 21:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0