Mage v8

Guh vad det händer mycket med mini just nu. Växer tok mycket och utvecklingen är ju enorm.
Tänk att livmodern har blivit stor som en grapefrukt, haha det är ju stort, o då är det inte längre så konstigt att man är svullen o kläderna börjar sitta obekvämt, från början är livmodern som ett hönsägg.
Vår lilla älskling är just nu stor som ett körsbär. :)
Så intressant o läsa om vad som händer där inne. riktigt häftigt och jag blir så chokad över hur utvecklad den är redan nu vid 8 veckor.
 
OCH får bebis börjar ju lika en bebis :)
Onsdag närmar sig med stormsteg och jag längtar mer o mer.
 
Här kommer veckans mage :)
 
 
haha där har ni min lilla bula som jag snackar om ;)
 
Har fortfarande inte gått upp i vikt, men känner att allt sitter tajtare o tajtare, många byxknappar får nu vara öppna. Super svullen efter man ätit och när eftermiddagen kommit är jag svullen ända tills jag vaknar nästa morgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0