Moster

Imorron kommer Elin hit :) Då ska vi ha syster mys! Då ska jag berätta vår hemlighet för henne :D
Hon kommer bli såååå glad o jag riktigt längtar tills jag får se hennes reaktion!
Hon ska nu bli moster, hon kommer bli världens bästa moster kan jag säga :D
 
Sen är det upp till bevis då hon måste sen hålla vår hemlighet hemlig, för de andra vet ännu inget.
 
Tror nästan det blir så nu att när tillfället kommer och vi träffar så berättar vi för våra familjer, även om det känns riktigt läckert o berätta för Niclas sida på julafton. Vi ska ju fira jul tillsammans med hans familj :) Vore ju världens bästa julklapp, men känns som om det är alldeles för långt dit :P
 
Iallafall, imorron ska moster få veta ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0