Naveln!

Här händer nu som sagt grejjor och igår gjorde jag och Emelie en upptäckt på min navel. haha
Den har gjort en förändring och blivit bredare :P
Känns nästan redan som att den är lite utdragen.
Men sen känner ju jag mig bredare oxå :)
 
Nu löper det på och Fredrik vet han ska bli morbror :) Han blev jätteglad :) Helt skakig blev han :D Kul och se hans reaktion för den hade man ingen anning om. Han tycker det ska bli jättekul och är glad för oss.
 
I veckan måste jag skaffa mig ett par mammabyxor, måste, står inte ut o trängas i mina vanliga längre.
 
Måste även beställa min uniform, hmm det borde jag ha gjort för längesen. Vet ju inte hur lång tid det tar.

Får hoppas dem kommer snart för det känns som att ja nu har jag börjat växa :)
 
O lite mer om detta med o byta form, min mage har fått annan form, mer putform. Även om man känner att bebis fortfarande ligger där längst nere (den bulan är hård o stöööörre) så har magen börjat förbereda sig för att låta förflyttningen uppåt börja.
 
Tindra verkar inte kunna hålla detta hemligt :P hon e super tyst när vi är där, men när vi går, då berättar hon en liten hemlighet om en bebis i magen :P Hon berättade dock bara för Emelie, inte Robban och det var hon ju tydlig med hahaha. Får väl se hur det går med det. Men känns lite som att det är struntsamma. Jag är helt okej med att det kommer ut, det enda e ju att jag o Niclas vill helst berätta själv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0