Symtomlista

  • Superduper ömma bröst
  • Fryser, kalla fötter
  • Ont i ryggen (svanken)
  • TRÖTT TRÖTT TRÖTT
  • Fettigt hår (måste tvättas varje dag till varannan)
  • Hakan är full av finnar
  • Kortstubin och lätt till gråt (hormonrubbning)
  • Kan göra lite ont i Livmodern? när jag hostar skrattar duschar håret o lutar mig bakåt vid sköljning m.m
  • Kissar ofta, natten = 00.00, 04.00, 7.30. Då vaknar jag o går upp.
 
Visa symtom kommer o går, men just nu ligger dessa hetast på listan.
 
Måste dock säga att jag mår riktigt bra, känner mig lycklig o faktiskt lite vacker om man får lov o säga så. Har nu lagt på mig ett kilo o ja flubbet kring magen är ett faktum. Börjar faktiskt redan känna jag har svårt o dölja detta, tror att en mage snart är här.
Jag njuter till fullo av det lilla liv som jag bär på. Frågorna är många men svaren kommer onom sin tid.
 
 
Niclas är helt underbar, han städar o står i, fixar o donar för att jag ska kunna vila. Han verkligen passar upp o ja jag kan ju inte säga att jag inte njuter av det liksom :P hihi
Han säger själv han vill göra detta och att han tycker jag ska vila. Vilket jag oftast gör nu förtiden :)
Han är fortfarande lite orolig för att något ska gå fel och vi ska förlora lillsmurfen. Även fast jag känner mig bombsäker. Förstår hans oro o hoppas att den släpper snart så han kan njuta av vår resa tillsammans.
 
Jag har som sagt gått upp ett kilo nu, jag blev helt paff när jag ställde mig på vågen o plötsligt visa den annorlunda och har nu gjort det i ett par dagar.
Jag njuter av mitt extra kilo o ja ser det som en del av processen.
Kan dock säga att jag redan är lite lessen för att jag inte har den kroppen jag brukade ha. Mina sambokila va jag inte direkt motiverad till o fixa, o ja sen nu händer detta :)
Så känns lite sådär med flubbet som lagt sig på magen.
Måste lova mig själv att ta tag i detta efter födsel. Jag vill ju vara trimmad o snygg.
Ska försöka inte grummla på det för nu är det ju inte så mycke att göra åt sakemn, lite to late.
Men ska verkligen försöka hejjda mig o inte äta så fruktansvärt onyttigt, har varit mycke gott på senaste o ja fruktansvärt onödigt egentligen.
 
Så nog om det lilla problemet :P haha
 
Längtar tills vi får se vår skrutt igen, nu är det ju redan en vecka sen sist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0