Tröttare än tröttast

Hua, denna helgen har jag inte haft mycke krafter kvar. Har gått in i en vägg o kan knappt hålla mina ögon uppe.
Trött från att jag vaknar tills att jag somnar.
Trodde inte man kunde vara såhär trött.
Jag sover middag 1,5-2 timmar om dagarna men är ändå lika trött.
Somnar vid 20-21 på kvällarna. hade gärna lagt mig redan vid 19 men jag kämpar lite, speciellt nu under helgen.
 
Luktsinnet är extremt o jag står knappt ut med dessa olika dofter. Änsålänge är det bara äkliga dofter som jag inte klarar av
cigaretter, snus, andedräkt, sopor
detta är de värsta
 
Annars mår jag väl bra som vanligt :) Känner mig dock inte som mig själv men det är nog för jag är så himla trött.
Bara att laga mat är en kraft ansträgning. Ingen motion alls just nu
 
Lite molvärk.
 
Inga jeans kan nu längre knäppas med översta knappen, eller jo det kan knäppas men efter ett tag MÅSTE det knäppas upp. Så kör nu med långa tröjor som täcker knapparna :P
Svullen och uppblåst med andra ord.
 
 
Relaxing in NewZealand, precis vad jag känner för o göra nu, skulle passa denna gravida kvinnan alldeles utmärkt.
 
Dessutom så avundsjuk på alla som har berättat o kan fritt gå omkring o parat om sitt nya liv. Jag vill oxå :P haha även om jag helt säkert vill vänta lite till så kliar det fruktansvärt mycke i mig o jag vill ju bara skrika ut vår nyhet.
Längtar så tills vi ska berätta ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0