VUL

Idag va vi och fick se vår lillskrutt :D
Så fruktansvärt mäktigt. Men hua va nervös jag va. Mina fingrar skaka o hjärtat kändes som om det skulle hoppa ut ur mig. När de tog mitt blodtryck va det för högt (vilket det aldrig varit förr) haha hon sa att hon inte la nån vikt i det då jag antagligen är så nervös :P jodå.
 
Sen får vi träffa gynekologen Bo Westlund, gammal varm underbart trevlig man. Det kändes o meckades sen åkte tv skärmen fram.
På bild ser jag saker, jo ett svart runt hål med två vita delar i, hmm ska det vara där? ser man nått? gaaah, olidligt.
Tillslut säger Bo till oss. Ja det är ju ingen tvekan om att du är gravid, här är ett hjärta som tickar. Sen visar han våra ögon ått rätt riktning o jovisst, där ser vi ett pytte hjärta som tickar på för fullt. Allt ser jättebra ut och enligt uträkning med din senaste blödning så stämmer allt precis som det ska. :D
 
Du är så perfekt redan.
 
1,01 cm lång
Du är 8 veckor (7+0) gammal idag.
 
Så vi flyttades lite men inte så värst mycke.
 
Du är beräknad att komma ut till oss den ♥26 Juni♥
 
 
Efter att ha fått se dig kan man inte längre styra sina känslor.
 
Här har vi lillskutten ;)
 
Helt klart det häftigaste jag varit med om.
 
 
Niclas stod coollugnt och höll mig o klappa min axel medans vi väntade på svar från Bo, när bo berättar böjer han sig fram för att få en riktigt fin titt på liten. Sen efter Bo lämnat rummet står vi kvar i vår ensamhet och tittar på skärmen o bara njuter av hela upplevelsen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0