ÄL + 4

Förhoppningsvis händer det massor inne i min kropp nu. Förhoppningsvis håller du på att bildas.
Förhoppningsvis är det vår tur nu och snart ska vi får träffas.
Ganska galet o tänka att nu kanske vår bebis håller på o börja utvecklas. Och om nio månader ska vi då får se vad det blivit. hihi.. Roligt att leka med tanken.
 
Jag känner inget egentligen. Jag tycker mig känna men haha men känner ju efter som aldrig förr.
Tycker att det drar nere i livmodern, men det kan jag inte gå efter. Vi får helt enkelt vänta och se :)
 
Idag hoppas jag på att ägget har bäddat in sig och att hcg hormonet börjar kicka igång.
Ägget brukar vandra på 3-5 dagar och sedan gosa in sig. Så ja det är ju omkring nu :)
Hoppas så att vi lyckas nu.
 
Blir orolig att någon kan läsa denna bloggen :/ Vill ju inte detta ska komma ut nu, bara ett fåtal som vet.
Hade sex sidvisningar på denna bloggen den 5 okt. Men den är ju lösen skyddad från början, hmm kanske är det själva blogg administratören som smyger runt o snokar.
Hoppas det, för denna sidan kommer vara hemlig tills vi har ett pyre som är minst 12 veckor samt att vi har fått vårt UL. Det är ett tag tills dess. Men jag skriver redan nu för att kunna komma ihåg allt från vår fantastiska resa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0