BM

Igår ringde jag till BM!
Jag bytar helt o beslutade mig för att ta Cura kliniken i Malmö. Har gått där sen tonåring o känner mig trygg där. Kände jag inte här i Trelleborg. Får ta denna pendlingen helt enkelt. Hoppas man kan få tider efter jobb, o sen när det blir tätare att vi kan skaffa bil nr 2, den bilden nic ska ha som pendlingsbil sen.
 
Fick tid den 7 Nov då ska vi få reda på exakt hur långt gågna vi är. Viu ska alltså få ett VUL, vi ska få se ett litet hjärta picka. Ni anar inte hur mycke jag längtar. Kanske inte är mycke o se, men för mig är det.
Tre veckor dit, känns som en evighet.
 
Sen fick vi tid till Vår riktigta BM den 14/1, för inskrivning.
Men kom på när vi lagt på att vi inte kan då, är ju i Egypten. Får boka om.
Där emellan kommer vi göra ett ultraljud, hoppas så på att kunna få det innan jul, ni vet den perfekta julklappen ju ;)
 
Igår när jag skulle hem från jobb mådde jag pyton, riktigt illa. Trodde nästan det skulle komma upp när jag satt där på bussen, lite smått panik fick jag :P
Men idag är det över och jag mår bra igen.
Njuter av alla symtom men hoppas så man slipper kräkas :) (bara ett litet önskemål)
 
Lilla Myran hoppas du mår bra ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0