dubbel check

Va tvungen o ringa Cura för o kolla så jag verkligen har bokat ett VUL.
Jodå det har jag. 7 nov kl 13.00 ska vi till Bo Westlund.

Emelie blev så glad när vi sa vi skulle till honom, han är tydligen jättebra. Gjorde mig så glad, för helt ärligt hittills har jag inte haft så bra upplevelser av mödravården. Mest träffat o pratat med surpuppor.
Så jag verkligen längtar efter att träffa Bo! :D
 
Nyss pratat länge med bästisen o ja vi har pratat mycke framtid. Speciellt ser vi fram emot o kunna resa ihop. alla vi o våra barn.
Vi pratade mycke om att vi undrar vad vi kommer få för kön? Jag o sussi då.
Vi bestämmde att vi måste åka till disneyland samt legoland, dock när de blivit äldre. Fram tills dess får det bli kanske kanarieöarana eller nått.
Älskar o prata framtiden sådär. Mysigt. Känner enorm lycka.
Och det blev precis som vi sa när vi va små, vi ska ha barn samtidigt.
Jolie kommer bara precis ha hunnit bli året när våra kommer ju.
 
 
Gudmors lilla Älskling ska få kompisar ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0