Första magen

Okej, imorron går vi in i vecka 6, så imorse fick vi ta vecka 6 magbilden.
 
Såhär ser vi ut just nu :) v.5 (4+6)
 

haha kommer nog dröja ett par veckor innan  man ser förändring, kommer nog mest va jag själv som känner av det, men vill ta det ändå. Jag har nu börjat lägga på mig lite extra flubb :)
Allt för dig mitt lilla hjärta ;)
 
Idag är det en vecka sen vi fick vårt fina pluss :) tänk redan en vecka har gått :)
Jag har vetat i en vecka att jag ska bli mamma.
Mamma, vilket starkt ord, ett ord fyllt med kärlek o omsorg.
Är redan så rädd om dig och vill dig väl, jag gör allt vad jag kan för att du ska ha det bra. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0