GRAVID

På BIM - 4, jag hade inte ens tänkt göra det men bara vakna med en känsla av att äh jag tjuvkikar...
Då fick vi detta, svagt men positivt.
 
 
 
Asså ser ni? haha jag kan inte tro det..
 
JAG är gravid, IGEEEEEEN
aldrig fått positivt före BIM.
Jag kan inte annat än tolka det som att vi har kanske fått en starkt o frisk mix :D
 
Åhh så skönt o veta, o slippa tänka man e koko o om man verkligen mår illa eller om hjärnan trixlas med en.. Nej jag känner verkligen såhär.
Jag är gravid...
 
BF = 23 Juni 2013
 
Vi är nu i vecka 4 av 40 :D
 
Ohh fatta detta är bästa julklappen ever att dela med sig av
 
Haha vilken morron, jag är så lycklig.. Denna gången nu är det vår tur....♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0