Idag= BIM

Ja tänk känns som om det är så längesen vi fick reda på att vi är gravida. :) Idag är egentligen den dagen man brukar få reda på det.
haha glad jag slapp vänta tills nu :P Är redan så super gravid.
Mina symtom är som sagt starkare än nånsin. *jag gillar det*
 
 
Idag kom strecket på två sekunder, hann knappt lägga ner testet på plan yta. :D
 
 
Plussets förvandling :D
 
Jag o Niclas har inte sett varandra på en vecka känns det som, igår av en ren tur (tåg inställda kph) fick jag komma hem, fick även idag ledigt.
Men det jag vill säga är att jag går igenom sån sjuk förändring, detta har jag inte varit med om innan.
 
JAG ÄR ETT HORMONPAKET
vare sig du vill eller inte. Då jag inte träffat Nic så mycke har han mest fått dängar via telefonen. Då är det kanske inte så lätt o uppfatta mig, ja d blir lite kass stämmning kan man ju säga :P
Som tur e är han så fin så o lugn att han bara låter mig gå igång liksom.
Igår va jag hemma, saknat honom så mycket och han mig, låg i soffan hela kvällen.
Han håller handen på magen och kärleken känns enorm. Den lyckan jag känner som nästan bubblar över när han visar denna ömheten är så fantastisk.

Underbart o få vara hemma ♥
 
Som sagt jag har ingen kotroll över mig själv o det är ju helt sjukt egentligen. Igår va jag nära att skälla ut två unga tjejer på bussen för dem sitter o sprutar parfym, ja d e sjukt otrevligt men annars blir jag ju inte såhär, men igår typ frusta o fnös jag o kunde knappt sitta still. Jag höll mig som tur e från att skälla på dem, sa dock högt i telefonen att det är fan någon IDIOT som sitter o sprutar sin parfym mitt inne i bussen, sa detta högt så de borde hört.
Bussen är by the way jobbig. Man är totalt instängd.
Mitt luktsinne är superbra, illamående kan komma över tankar lukter syner. På bussen skumpar det lite oskönt, den är full den luktar allt möjligt o jag har INGENSTANNS och ta vägen... :( huuh...
 
Idag ska jag träffa mamma, jag fasar för det, och en stor andledning till att jag träffat mamma så lite är just att jag vill så gärna berätta för henne. Lättare o inte se eller prata med henne för då tänker jag inte på det på samma sätt.
Jag vet att min mamma längtar något enormt efter dig o har i flera år väntat, nu är det snart dax. Åhh den dagen vi berättar för henne om dig, det kommer vara lycka.
 
Faktum är att alla verkar längta efter dig :) många som undrar är du ska komma. Många som vill du ska komma.
Mormor Moster Farmor Farfar Faster Emelie Susanna Cati
Dessa är några av de personer som frågar efter dig, längtar och kommer Älska dig så mycket..
Om dem bara visste hur nära vi är nu :D
gaaah längtar ihjäl mig tills vi kan berätta...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0