Illamående o svullen

Jag har börjat må extremt illa på jobb, ja det är på gränsen o bara en tidsfråga innan det är dags för kräkan :(
Igår vfick jag t.o.m gå runt md en påse i fickan. Jag va helt kallsvettig o fick inte luft kändes det som. Efter halv resan försvann det, puh så skönt.
 
Jag har fått en luftfylldmage :) Ser ju mega gravid ut :P Kan knappt dra in min mage längre så nu ska jag bara lyckas få ihop detta med att uniformen är för tajt. haha.
 
Gråter mycke till olika program på tv, då e d inte så att tårarna bara rinner lite lätt, nej nej jag gråter på riktigt.
 
Om en vecka / 7 dagar ska vi få se vår plutt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0