Ladies Night

Igår va vi på LN
Carro Cati Pernilla Julia
Vi hade lika roligt detta året som förra, mitt förra år kan dock ha varit lite mer crasy :P
Kan ju säga att det är projekt att smussla med alkohol, o plötsligt är alla super intresserade av vad man dricker, men kanske bara jag som själv tänkte extra på detta :P haha
Blev groggar alá aqua för min del.
Men jag kommer verkligen försöka undvika situationer med alkohol, för det va jobbigt.
+ man vill ju det ska vara vår lilla hemligthet fram tills.
 
Till saken att igår började jag må ILLA, började redan på jobb sen har det kommit från o till hela dagen. Det fortsätter även idag, huh..
Första jag även brukar göra är ju o dricka kaffe, o man längtar för det är som godast på morgonen.
Idag har jag inte druckit kaffe hittills o jag känner verkligen inget sug efter det heller, känner mig t.o.m lite illamående när jag tänker på det.
 
Idag känner jag mig gravid, idag är en sån dag när jag inte ens tvekar.
MEEEEN vi kommer inget få veta på ytterligare 5 dagar om jag nu kan hålla mig :P haha
 
Enligt test kan många se redan imorron om de lyckats. Men nog bäst o avvakta.
 
Kan det ha tagit sig tro?? :D ohh jag hoppas verkligen så. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0