Nybakta bullar

Lite illamående har hållt mig på tå hela dagen idag.
Vi började med tt sticka o handla matvaror o när man kommer in i affären möts vi av massor med dofter men framförallt doft av nybakta bullar, och jag börjar klöckas :S haha det som luktar så gott... :/
Sen blir hela inhandlingen lite av en prövning, för bara o se mat typ kött o allt får mig o må illa :P
Inte lätt.
Men när ag vänder mig om till Nic för o dela med mig av mitt illamående kan jag inte hjälpa utan att säga detta med ett leende :) haha så det är nog inte så farligt :P men ändå.
Vi får väl se, känns som om många möts av en vägg när det går in i v.8.
Hoppas jag fortsätter må såhär toppen :)
 
Min förrvirring fortsätter.
Vårt bröd hittar ni alltid i frysen. Idag har jag av någon andledning lagt in det i kylen o finner det när jag öppnar den, skyller på niclas för jag kan absolut inte minnas det är jag, men det är det förmodligen :P
Skulle handla hushållspapper o ha på diskbänken o känner mig stolt som en tupp för jag kommer ihåg det, men ändå lyckas jag ta vanliga toarullar, som sen visade sig vara skitdyra haha... jaja

Lite sånna här vardags stuff har jag problem med :P
Niclas verkar tycka det är underhållande dock
 
 
Vi ska bli föräldrar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0