Nytt gravtest

Tog somsagt ett nytt test imorse, och ja även detta var positivt :D Fortfarande bara på BIM-3 så det är svagt men verkligen positivt.
Lite senare ska vi göra ett cb digitalt med vecko anvisning, kul o ha på bild.
 
Lite om mina symtom:
Illamående
Förvirrad
Yr
Molvärk i magen
Större hunger
Gråter ofta och lätt
Humörsvägningar, speciellt här hemma men även på jobb :/
 
 
Jag är lycklig, jag tänker på vår framtid och jag ser oss om nio månader ha en fin liten bebis hos oss.
Denna gången känns det rätt, stark känsla av att vi tillhör varandra.
Asså detta går inte in, jag är gravid.
 
haha en Junibebis.
Har insett att liten blir beräknad Midsommarbebis ♥
Då firar vi 2 år tillsammans.. haha
den dagen vi gifter oss får det nog bli midsommar, känns verkligen som att det är vår dag.
 
 
Vi ska få en bebis :D Undrar vad det blir o hur liten kommer se ut......
 
Niclas jag älskar dig! Extra mycke när du är såhär underbar som du är nu och har sån extrem förståelse. Jag kan int tänka mig att göra denna resan med någon annan än dig. Du ger mig nu det finaste man någonsin kan ge, och jag dig ;)
Vi kommer ha ett fantastiskt liv... ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0