Pappa

Tror att pappa har börjat inse lite att detta händer. För första gången känns det som om han verkligen tar till sig. Igår fick jag ett sms helt plötsligt med massor av hjärtan o smile gubbar o texten att :
VI SKA FÅ EN BAAAAABY
hihi mitt hjärta smälter o jag blir så lycklig.
 
Älskar att han vill detta så mycket, att han är så delaktig, ja han försöker verkligen. Nu på kvällen har vi pratat hur man pratar veckor, som idag är vi i v.6 (5+4) , han har lite svårt för det men han försöker :)
Han längtar han smeker, han tar så himla fint hand om mig o ja jag känner mig som en prinsessa.
Vi växer tillsammans för varje dag.
 
 
En liten skoj sak är ju att jag fått en liten bula redan. haha den är jättehård och den syns.
Så nu går jag hela dagarna o klappar på min söta bula.
Men man kan ju undra var detta ska sluta om en bula redan tittat fram.
Min mage blir även som en ballong när jag ätit, byxor börjar sitta trångt. haha halledar v.6 :/ ojoj.
Ibland ser jag ut som om jag är gravid i 5:e månaden ungefär.
 
Min vikt står fortfarande på samma. ;)
 
Molvärken fortsätter, nästan lite mer huggkänsla idag, men annars så drar det till tusan o man känner hur liten växer o gror :D
Humörsvägningarna är extremt jobbigt, fy fasiken va jag kan bli arg o får bita mig i tungan på jobb. hua.. jättejobbigt.
Brösten växer o går bananas, ont ont, kan knappt krama folk.
Fick min först uppstötning här om dagen, inte alls trevligt så det får gärna hålla sig väck :P
 
 
Om 12 dagar ska vi få se vår Älskling ♥
 
Tiden rullar faktiskt på hyffast snabbt kan jag ändå tycka :) Jag gillar det. Det enda som känns riktigt långt bort är ju o få berätta, känns som om den dagen aldrig kommer. Idag har mitt extrema sug lagt sig, skönt känns som om man kan andas då o att världen rör på sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0