Pinsamt!

Idag fick jag en gråtattack inte mindre än hos tandläkaren. OCH hör här om varför.
 
Vi ska göra röngtenbilder på tänderna och den obehagligt stora grejjen man ska bitatag om gör ju frutansvärt ont.
Denna gången kunde vi inte få in den hela vägen på ena sidan, hon ville ju ha med visdomständerna (somförövrigt sitter i halsen)
Jag började klöckas, vi försöker igen o jag klöcks igen, tårarna börjar komma just för att jag klöcks.
Vi försöker en tredje gång o ja då bara börjar tårarna spruta. o jag kan verkligen inte sluta. haha detta slutar alltså med att jag sitter o gråter värsta på tandläkarstolen. Usch va pinsamt. Tur vi hade gått igenom tidigare min hälsa o att jag var gravid.
haha fick snabbt fram att jag e verkligen inte lessen vet inte varför jag gråter. DET ÄR HORMONER.
Till slut skrattade vi :)
 
Underbar tjej va hon förresten :)
 
Vi ska träffas flera gånger om året nu så nästa gång blir januari, då får vi se om jag fått en mage jag kan visa henne
:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0