polisen

Okej! Sen jag blev gravid har mitt minne o allt som handlar om organiserad försvunnit ut genom rutan. Jag är väldigt ordningssam annars, du kan fråga mig o jag har koll liksom. Detta har gått så långt att det finns arbetskamtrater som frågat mig om jag e okej?! haha jag svarar ja jag är bara i en perirod, lyckligt förrvirad så va inte oroliga! Typ så.



I måndes kom jag hem från sthlm, klockan var över 23 så det var mörkt ute. Jag går av bussen o bort till cykelparkeringen, men näääää min cykel är borta. fan fan fan, 4:e cykeln tänker jag. Letar lite till går tillbaka i minnet o tänker hur jag på söndag tog mig till jobb. Det enda jag ser framför mig är hur jag CYKLAR till bussen.
Jag blir arg o ringer polisen, poilsanmäler min cykel direkt, för att jag är så beroende av min cykel tänkte jag dessto snabbare dessto bättre med försäkring o sådär.
När jag lägger på polisen är jag ännu inte hemma, men jag kommer in på gården, o jaaaa där står min cykel på exakt samma ställe som den gjorde sist. Jag smälter genom jorden känns det som.
Jag kan fortfarande inte minnas hur jag kom till bussen, åhh gick jag?? nää.. hmm hur fasiken tog jag mig till jobb?
Kommer upp tittar på Nic o säger duu jag polisanmälde min cykel för den va borta från cykelparkeringen men nu står den här nere. Han bara men Johanna jag körde dig till jobb igår...
Jaaaa just det! Nuuu minns jag.
 
Fick ringa till polisen dagen efter och ta tillbaka min anmälan, skyllde på att Nic hade tagit cykeln utan att säga till mig... :P
 
Var ska detta sluta??
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0