Tindra

Åhh vi riktigt längtar tils den dagen vi ska berätta för Tindris att hon ska få ett syskon. Undrar så hur hon kommer reagera o vad hon kommer säga.
Jag tror o är nästan helt säker på att hon kommer bli glad. :)
Hon har vid några tillfällen sagt hon önskar sig en bebis (lillasyster mer specifikt) haha vi får väl se med det.
När jag har varit gravid är det som om Tindra går med ett sjättesinne, drar upp bebis frågan några gånger, nästan så det blir läskigt o man tänker, undra om hon känner det på sig.
 
Tindra kommer vara världens bästa storasyster, det är hon redan, hon har en lillebror från sin mammas sida :)
 
När vi va hemma hos emelie robban o jolie i helgen så frågade Tindra om hon inte kunde få leka med Jolie nere på golvet, det fick hon o ja hon är extremt duktig med barn, man blev helt varm i hjärtat när man såg dem två leka med varandra. Kul oxå o se hur Jolie söker efter Tindra hela tiden.
 
Har fortfarande inte bestämt när hur o var vi ska berätta för Tindra, blir väl här hemma i lugn o ro med massa frågor o förklaringar :P haha hon vet ju rätt mycket om detta ämnet redan. clever girl.
 
 
 
Jag och Tindra har en jättefin relation, och jag är så lycklig för att ha henne i mitt liv. En fantastisk tjej med stark vilja, lite av en drama queen, men som ger oss så mycket glädje. Hon är extremt öm o vårdande, en tjej som bryr sig om andra. En glad liten femåring (som hinner bli sex innan lillebror/lillasyster kommer). Hon är duktig på o hjälpa till och älskar mys :) Hon är flickornas flicka som älskar kläningar klämmor väskor o rosa. Hon är rädd för det mesta men har börjat våga sig fram o testar nu ofta på massor med nytt, även om det är lite läskigt.
 
Det ska bli så roligt att berätta för henne, längtar massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0